9/15/2016

POKUD JA SAMMALHABE

Ma ausõna ei ela rabas ega selle kiviviske kaugusel, et Teilemeile siia viimasel ajal laekub lühikese aja jooksul kaks järjestikku postitust sellest, kuidas ma rabavaldusi üle vaatamas varavalges käin, kui normaalsed kodanikud alles veel und näevad. Aga seda pean ma küll tõdema, et rabas käimine ja Koigi raba veel Saaremaal on ilmselgelt üks mo lemmikpaiku Saaremaal (lisaks veel paarile paigale). Seega on igati loogiline see, et ma sinna tavapärasest tihedamini satun.. või siis üldse mitte. Tutkit, ta pire kaugel kodust on naa..

Kella poole viiene ärkamine pole võõras ja ega suurt vahet pole, kas ärkad poolteist tundi varem enda äratusest või mitte (okei, tegelikult on), väärt oli tänane hommik iga oma grammi ning tänane hommik oli eelmisest veelgi kaunim ja udusem ja sumedam! Ämbrikuvõrgud moodustasid sillerdava päikese käes otsekui lumevaiba ning emmal-kummal pool rabajärve olles ei näinud kordagi teisel pool olevat kallast. Just nõnna kaunis oligi! Udu uimerdas eriti aeglaselt täna hommikul ära!

Pokusi ei näinud. Ainult endid ja siis ühte, kes läks alles siis, kui me juba ära tulime. Teised pokud jäid nähtamatuks. Veel.

Muud juttu ka enne vahele, kui ma selle postituse teieni saadan:
-Esiteks tahan ma Teid kõiki tänada, kes mulle eelmise postitusega tagasisidet andsid PALJU rohkem, kui ma ootasin! Teid tuli kokku üle 30 ja ma arvasin siiralt, et ehk ainult 5 viitsib vastata. Niiet Te olete imetoredad ja meeldite igaüks mulle!
-Sabakondi probleem sai niisamuti lahendatud- operatsiooniga küll, aga lahendatud. Niiet kui teil kunagi sabakont ebanormaalselt palju valutab, pöörduge mo poole. Doktor Anni aitab! Aga nüüd on välja ilmunud mul meeletu tolmuallergia ning meil tehakse kodus remonti, niiet koguaeg on igal pool ehitustolmu. Hingamine on raskendatud või peaaegu, et võimatu.
-Meeltesegadus mo peas on lahenenud ning sihid on selgeks seatud. Enam-vähem. Aga mul on plaan ja liigun sinnapoole. Enne sinna jõudmist naudin iga päeva täiel rinnal.

Lisaks on mul kohe varsti sünnipäev tulemas ja ma ootan seda päeva nii väga! Ilma naljata on mo sünnipäev mul aasta lemmikpäev ning ma hakkan enda sünnipäeva ootama iga aasta sel samal hetkel, kui see läbi saab! Niiet te võite ette kujutada, kui põnevil ma olen, et ta nõnna lähedal juba on! Juhhei! Siis saab kukerpallitada ja batuudil jäätist süües hüpata!

Seekord aga kõik.
Kuuleme!

2 comments:

  1. Damn, ülimõnus! Tekitad tahtmise ka rabasse minna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. iga gramm mo's soovitab sul seda soojalt teha! raba on imeline! :) tahaks isegi uuesti nüüd minna, it's been awhile :/

      Delete