5/25/2016

ÜKS HÄSTI HEA ŠOKOLAADISMUUTI


Anni retseptiblogi tegutseb taas. Ma hakkasin seda smuutit tegema peamiselt siis, kui ma Islandil trennivajut tegema hakkasin ning proovisin enda menüüst shokolaadi välja jätta. Aga mingitel hetkedel aju ikkagi karjus kakao järgi, niiet siis tuli menüüsse see smuuti, mida ma alati oma magusaisu vaigistamiseks teen. Ja kuna see on niiiii hea, siis oleks seda patt teiega jagamata jätta! Niiet siin see on! Proovige järgi ja saadke pilte-kirju ja reekige, kuidas mekkab!


Vaja on viite (tegelikult kuute, sest mul 1 puudus) koostisosa:
- 1 banaan
- 1 sp magustamata kakaopulbrit (või nii kakaoset, kui tahad) 
- klaasitäis mingit taimset piima (kasutan enamasti kookos- või riisipiima. Aga ka kaerapiim aitab või midaiganes eelistate!)
- värsket piparmünti (soovituslik.. tugevalt)
- klaasitäis jääkuubikuid
- ...ja tegelikult panen ma chia seemneid ka sisse, aga kahjuks oli pakk praegu otsa saanud. 



Koori banaan ja lisa soovi järgi piparmünti. Ma lisan alati kusagil väikese peotäie münti. Lisa klaasitäis taimset piima. 



Lisa supilusikatäis kakaopulbrit
Shake shake shake it, shake shake shake it... Kusagil pool minutit, et ta ikka täiesti ühtlane kaunike oleks. 
Kui smuuti on juba valmis blendertatud, lisa viimaseks klaasitäis jääd ning purusta uuesti ära, kui so blender seda lubab. Muidugi ei pea jääd lisama, aga minu arvates jää muudab selle smuuti selleks, mis ta on. Mina teda ilma jää puudumiseta näiteks ei teegi- ta ei maitse mulle sellise... soojana :(

Kui sul on chia seemneid ja tahad neid proovida, siis mina lisan need kolmanda korraga- peale seda, kui jää ka on purustatud. Ja siis ma lisan supilusikatäis chia seemneid, aga ma ei purusta neid täielikult läbi- ainult pisut, peamiselt jätan terveks. Niiet kui otsustad seda teha- siis lisa need vahetult enne joomist, blenderda õrnalt läbi, et ära segaks. 
Peale seda kalla klaasi ning naudi! Niiiii hääää!

1 comment:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Công ty vận chuyển hàng nước ngoài FadoExpress hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi mỹ, gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp và dịch vụ chuyển phát nhanh đi hàn quốc uy tín, giá rẻ

    ReplyDelete