5/10/2016

ÜLLATUSPIDU ON PARIM PIDU


Okei, ma ei ole max kindel, kas mo pealkiri vastab just tõele sajaprotsendiliselt, aga noh, eeldame, et siis ikkagi vastab. Tegelikult on ju vist tore saada endale oma pidu ilma seda ise organiseerimata ning teadmata. Üllatused on ju alati toredad. Vähemalt mo jaoks.

Igatähes, mo Islandi väikevennal oli reedel sünnipäev ja kuna ma olin temaga üksi terve nädalavahetuse kodus (tegelikult ta on vanaema juures, niiet ma natukene valetasin), siis mõtlesin, et kompenseerida seda, et teised Hispaanias on, peab ühe peo korraldama, ilma, et ta sellest ise midagi teaks. Õhupallid lakke, tuba kauniks, koogid lauale ja külalised külla! Diil oli, et vanvanemad korjavad ta peale kooli lõppedes koolist peale, et ta koju mingi õnnetuse kombel ei satuks. Kõik sujus kui lepase reega ning kui veerand viis ta sisse astus ja juba õhupallide peale rõõmsaks muutus, oli ta hetke pärast täiesti sõnatu siis, kui kõik inimesed köögist välja hüppasid ja "SURPRISE" hüüdsid! Kui ma peale üllatuse seedimist ühe suure ja siira embuse sain, sain teada, et teistega koos nädal aega planeeritud sünnipäev on õnnestunud. Oh seda õnne ja rõõmu!

Eelmisel õhtul küpsetasin ma poole ööni sünnipäevatorti ka. Mul on nende peale miski salajane anne, ma arvan. Mul tulevad sünnipäevatordid päris hästi välja. Kunagi kui mul aega on, ma peaksin neid müüma hakkama. Teen oma väikese pagariäri. Miks mitte, eks?

Aga väikesed updated mo elust:
1) Kasutan nüüdseks ületee olevat surnuaeda vahemaa lõikamiseks. Kui mul on vaja jõuda teisepoole teed, lähen surnuaiast läbi, sest see lühendab maad.
2) Õppisin jooksma nii, et ma ei väsi ära. Jooksmine on puhas rõõm ja nauding nüüd, jess!
3) Mõtlesin, et ma peaksin oma juuksed veel heledamaks värvima. Samas mõtlen, et kui ma suvel Eestisse tulen, siis nad pleegivad ju ikkagi heledamaks. Ei vä?
4) Tegin pakivahetust Triinu Liisiga ja Marianniga. Ootan juba nii väga, et kõik pakid kohale jõuaksid! Põnev-põnev!
5) Viimasel ajal on Eestis koguaeg 20+ kraadi olnud. Islandil tõuseb vaevalt üle 10.

No comments:

Post a Comment