3/17/2016

WHEN MY SISTERS CAME TO VISIT ME

Sellest on juba tegelikult kaks nädalat möödas (vist peaks olema...), kui mo õed mulle Islandile külla tulid! See oli esimest korda seitsme kuu jooksul, kui ma nägin kedagi tuttavat ning sain kedagi, keda ma varem ka näinud olen, sõrmega katsuda! Selle aja sisse käi nii palju ilusat Islandit, mida ma neile näidata sain, niiet ilmselt kasutan järgmise kahe postituse jaoks ka neidsamu pilte, sest muidu tuleks lihtsalt ühte postitusse liiga palju pildimaterjali ning järgmistesse ehk üldse mitte. Aus jaotamine.

Kaesin ma nendega koos siis uuesti või esimest korda isegi läbi palju ilusaid Islandi paiku. Islandiga on aga see asi, et ilmselt sa ei saa kunagi ega kunagi Islandit täiesti ära avastatud, isegi siis, kui sa põliselanik oled, sest Island on pea igal sammul ilus ning olenevalt aastaajast muutub ilu täielikult. See, mis on talvel ilus, on suvel hoopis teistmoodi ilus. Ja vastupidi. Mõnda kohta talvel ei saagi. Mõni kosk-oja-jõgi on külma tõttu palju aeglasema languse/vooluga, sest on ära külmunud. Suvel aga voolaks ta kiiresti-kiiresti ning ümberringi oleks kõik ilus roheline. Islandit peabki vist kaks korda nägema, et näha, kui erinev üks riik erinevatel aastaaegadel olla saab. Island seda igatähes oskab.

Need pildid on tehtud siis, kui ma neile teisel päeval Reykjadalurit näitasin, mis on minu arvates üks vahvamaid kohti Islandil ja Reykjaviki ümbruses. Esiti viib sinna imekaunis tee mäe otsa ja mägede vahelt läbi, mille jooksul jõuad sa nautida palju kauneid vaateid ning lumiseid mägesi. Autasuks tippu jõudmise eest saad sulistada sa looduslikus kuumas jões, mis seal mäe üleval voolab. Mõne koha pealt on ta isegi nii tulikuum, et pead natukene edasi kõndima, et otsima jahedamat kohta. Tule ja jää maa, eksole. Kes Islandile tuleb, plaanigu üks Reykjadaluri tripp endale plaani! See on ilus!



2 comments:

  1. Hei
    Olen suvaline lugeja, sind ei tunne. Olen alati tahtnud Islandile minna ja sinu blogi suurendab seda soovi veelgi. Palun postita veel rohkem pilte! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, kui ma ühel hetkel suudan oma laiskusest üle hakata olema, siis ma kindlasti-kindlasti teen seda! :)

      Delete