3/10/2016

CHIA PUDDING FOR BREAKFAST? OH YES, PLEASE!

Anni kokablogi tegutseb taaskord. Mulle mõnikord täitsa meeldib seda teha, kui ma midagi ilgelt head leian, mida teiega jagada tahan (pluss lihtsalt!) Seekord on samuti tegemist täitsa vegan asjaga, täis igasuguseid nämmasi asju! Niiet sobiv igaühele. Ma natukene vabandan koledate (s.t tumedate) piltide pärast, sest kui ma seda tegin ühel õhtul, siis meil olid külalised ja ma ei saanud oma valgusega väga mängida. Lisaks olen ma selliseid postitusi tehes photoshoppides liiga laisk. Peaasi, et aru saate, eks!

Tegemist siis on chia-pudinguga, mida on hea teha õhtul valmis, sest siis on ta hommikuks täpselt söömskõlbulik. Külmkapis peab ta olema 4h- üleöö. Ja no, kui hommikusöögiks seda teha, siis polegi tal sealt külmkapist välja enne asja ju.

Vajad sa selleks taaskord ainult nelja asja- magustamata kakaopulbrit, kookospiima, chia-seemneid ning vahtrasiirupit (või mingit magustavat siirupit. agvaarisiirup või mingi siuke asi on ka olemas- käib ka!)

Ava oma kookospiima purk teist pidi (mitte sealt, kus näiteks tõmmata saad selle lahti või kuidas kirjad loogiliselt jooksevad), sest kooskospiima paks osa on kogunenud purgi ülemisse osasse ning sul on kergem need kaks osa kokku segada siis, kui alustad vedelikuks ja lusikaga hakkad vaikselt paksu osa ülevale tooma. Mul oli muideks halb kookospiim seekord. Ma ei tea, mis valik kookospiimasi Eestis on, aga Islandil meeldib mulle kõige rohkem Thai Choice oma (panin lingi selle teksti peale). See on hästi-hästi kreemine ning selline smooth. Pudding jääb väga selline vahune ja sametine. Aga loomulikult sobib igasugune kookospiim. 

Seejärel kalla kookospiim purgist suuremasse anumasse ning lisa umbes 2sp vahtrasiirupit. Kui tahad magusamat, lase aga minna, aga mina isiklikult arvan, et läheb liiga läägeks kätte ära, kui rohkem panna. (Ja hea hint veel- kui kookospiim on siiski selline tükiline veel, vispelda ta läbi, seni, kuni ta on üsnagi ühtalse massina).

Lisa 1 või 2 supilusikatäit kakaopulbrit sellesse samasse massi. Oleneb see jälle sellest, kui kakaoset pudingut tahad, aga mina arvan seekordki, et 2 lusikatäit on täiesti paras. 

Lisa jällegi 2-3 supilusikatäit chia-seemneid. Ma panen tavaliselt vist kusagil 2 ja pool. Samas no täpselt ei oska õelda ka. Umbes nii. 2 peaks ikka piisav olema. 

Seejärel on sul selline maitsev mass koos, mida proovi taaskord mitte lihtsalt ära süüa, sest ta maitseb ikka päris jumalikult. Kontrolli veelkord, et kookospiimast suuri tükke sees ei ole. Kui on, purusta ära.

Vala mass anumasse, kuhu saad ta üleööks külmkappi jätta ja seejärel otse sealt ka süüa (või tegelikult vist saab teda ikka ilmselt pärast ümber ta tõsta, kui vaja on. Ma ise pole proovinud muidugi, ma söön alati otse purgist, kui ta valmis on). Sellest kogusest muide, mis praegu tegin, jätkub täpselt kahele, mida ma alati ka teen. 

Pane ta sups-sups külmkappi piima, õlle ja munade vahele. 

Järgmisel päeval võta külmkapist välja ja pane selle peale, midaiganes sul hing ihaldab. Antud piltil on külmutatud maasikad, vaarikad, mustikad ning röstitud kookoshelbed. Samas keegi ei keela sul peale riivida näiteks tumedat šokolaadi, viilutada peale värskeid marju.. midaiganes- ole loov!

Peale purgi söömist ole valmis selleks, et köht on ilgelt täis! Nämmm!

No comments:

Post a Comment