7/28/2014

LATE NIGHT WITH MY GIRL

tove lo - stay high (habits remix)


Mu pea on endiselt sassis ning midagi ei ole väga muutunud. Noh, stabiilsem on vist olla küll, kuid endas mingeid vastuseid ma väga leidnud ei ole. Aga mis sest, ma elan nendega koos ja küll saan. Teate, on teil ka selliseid hetki, kui te lähete ja olete lihtsalt kusagil mingi asja pärast. Justnimelt asja, mitte inimese. Ja lubate seda endale vaid harva, sest siis see on eriline. Mul on. Ja hea on.
Remont on muide varsti valmis ning ma loodan, et ma saan lõpuks ometi oma tuppa varsti sisse kolida, sest ma ei suuda enam prügikottidest riideid otsida ning asju kastidest leida.
Ja me käisime täna õhtul Karmeniga koos ujumas. Lõpuks tundus, et me käisime pigem öösel, sest pimedaks läks sama kiiresti, kui.. kui miski väga kiire asi. Aga me ikkagi istusime pärast ujumist mere ääres, vaatasime merd ja tundsime sooja õhku, mis paari nädala pärast sügiseks vahetub.
Ja päeva ja postituse lõpetuseks üks veidi tõsisem teema ka. Nimelt, ma ei saa aru, miks inimesed enda ellu mingit draamat ise tekitavad. Miks nad tahavad kakelda, argumenteerida, karjuda ning seejärel mitu tundi või terve päev sitas tujus ringi käia ning seejärel sõltumatutele inimestele oma halba tuju demostreerivad ning seejärel mingisugust haletust nuruvad, mida kusjuures näost näha on ning millele vastata ei ole üldse kutsuv. Ja kui nende vihale mitte reageerida, siis nad vihastavad veel rohkem. Miks inimesed üldse sõnelevad ja kaklevad üksteisega. Miks on vaja karjudes rääkida? Ei olegi ju vaja! See on täiesti asjatu ja mõttetu. Probleeme saab lahendada palju efektiivsemalt ning energiat kulutamata nii, kui ei karjuta vaid räägitakse probleem omavahel selgeks, kuulatakse mõlemad pooled ära(ilma vahele segamata muideks, sest see võib jälle inimesi närvi ajada) ning leitakse parim kompromiss, mis võimalik. Miks on vaja enda armastus välja näidata sellega, kes teist rohkem maha suudab millegiga materdada. Miks ei võiks lihtsalt õhtul põse peale musu mopsata ning pai teha. See oleks ju palju siiram ning lihtsam. Ma ei mõista inimesi. Ma olen liiga rahulik ja liiga igav inimene draamade jaoks. Mul on seda energiat teiste asjade jaoks vaja. Ja teised võiksid ka karjumise ning vaidlemise energia kasvõi magamise peale kulutada... või istugu arvutis ja mängige nõmedaid arvutimänge või vaadake seina. Midaiganes. Ärge lihtsalt karjuge üksteise peale.

3 comments: