8/24/2012

HORSES

Need on need obestega pildistud pildid, mille backstage ma kunagi ammu teiega jagasin. Nüüd oleks vast aeg päris kraam ka ära näidata. Kuna ma armastan seda arenemisteed, siis nüüd tänaseks päevaks ma olen veel rohkem õppinud ja arenenud, ning teekisn ilmselt need pildid uuesti palju paremini ja teistmoodi, aga mis tehtud, need tehtud. Teinekord. Another time, another place. Igatähes. Siin nad on.
Peagi peaksid teistest pildistamisest pildid ka teieni jõudma, niipea kui ma need tehtud saan.
Avasin ka oma FORMSPRINGI uuesti, kui kellegil on äkki midagi küsida, ettepanekuid teha jms :)

Stilist: Hedi Kereme / mu imekauni Hedi blogi saate vaadata SIIT
Modell: Margot
Pilt/töötlus: Anni Viskus
Assistent: Gita Siimpoeg / Hedi Kereme
Tänud: Kõljala Tall & Gita Siimpoeg

2 comments:

  1. põhimõtteliselt igal pildil oled hobuse või inimese küljest mingi jupi ära lõiganud...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lõiganud ei ole midagi, ebaosavalt olen pidlistanud :(

      Delete