8/30/2012

KEERULISEDLIHTSAD LOOD

XXYYXX - About You

Ma otsustasin, et oleks minust ilus teha siia nüüd üks postitus. Tegelikult käis minus üldse ka sellised mõtted peast läbi, et äkki peaks veel tihedamini midagi siia tegema hakkama või midagi muutma. Ma ei tea, aga miski vajab muutust. Kasvõi minu eneseväljendus. Tegelikult kui ma arvasin ühel hetkel, et mul on teile pilte hästi palju jagada, siis sellel hetkel, kui ma hakkasin oma arvutis olevaid kaustu sorteerima ja vaatama, avastasin, et mul on teile jagada erinevaid pildistamise pilte, kuid sellist niisama materjali veidi napib.
Olen fotograafiaga alles arenemisteel, hoolimata nendest paarist aastast, mil ma olen sellega suuremal ning vähemal määral tegelenud. Hiljuti olen leidnud selgema joone, mida ma teha tahan ning seega ma loodan, et mu piltides hakkavad toimuma peagi muutused. Ka nendes niisama piltides. Mitte olulised, kuid veidi selgemad. Ma avastasin, et ma pildistan liiga palju tühiseid asju. Kui ma tahan kusagile jõuda või midagi teha, siis ma pean end veidi selgemalt väljendama hakkama. Ka piltides. Igatähes. Mul on hea meel, et ma olen nüüd mingi suuna oma eneseväljendusele leidnud ning ma loodan, et ma suudan ning õpin end ka niimoodi teostama. Fotograafia-on-moes-olen-wannabe-fotograaf ei ole minule. Ma ei ole veel fotograafki. Pigem kaameraomanikust amatöör.
Seepärast ma üldse ei mõista neid inimesi, kes peale aastast pildistamist peavad end juba fotograafiks, jagavad ning pakuvad end igasugustes internetisaitidel, omavad erinevaid kodulehti. Olgu- on hea meel, kui keegi tõesti leiab aastaga oma tõelise suuna. Aga tundub, et enamus inimesi võtab fotot kui fotot, mitte kui eneseväljendust. Fotograafia on moes. Ju peab seda tegema, nagu mõnda riideeset kandma. Mina sellest aru ei saa. Aga võib-olla ma ei peagi aru saama. Võib-olla saan mina valesti aru. Võib-olla nemad.
Igatähes, ma loodan, et see jääb üheks viimaseks sellisest postituseks, kus on veidi tühised pildid. Ma loodan, et iga postitusega hakkavad nad aina rohkem elama ning tekitavad vaatajates mingeid tundeid. Ma loodan, et see vale ei ole ning ei tapa minu loovust või seda, kuidas näha. Meenuvad mõnikord Egoni õeldud lause, kui ta ütles, et ta ei tahaks fotograafiat õppida, sest tema arust see tapab loovust. See on õige. Samas kahe otsaga. Igatähes, ma loodan, et see ei ole minu iseenda tapmine, vaid pigem edasiareng. See, et ma nüüd tajusin ning tunnen, mida ma täpsemalt teha tahan. Samuti ma loodan, et sellepärast mu postitused vähemaks ei jää. Kahe pildistamise tulemused on igatähes teieni tulemas.
Siin postituses on paar sneak-peaki pilti nendest kahest pildistamisest. Üks on kohe siin üleval. Mu meeletult ilus Sissel, kellega pildistades ma saingi vist kõik ilusad pildid ning selline saamatu tunne tekib neid töödeldes, sest kõik on nii ilusad, ning lihtsalt ei oska valida. Valguse ja muu suhtes on natukene hästi läinud, sest töötlus peaks veidi kergemalt minema, kui sellel teisel pildistamisel, kus näete ilmselt maailma ilusamaid juukseid, millesse on punutud lilled. See on Miina-Meeri. Ta käis Saaremaal ning mina temal külas. Pildistasime ka. Veel oli tal üks ilus inimene, Kertu kaasas. Pildid tulevad hiljem. Kunagi.
Pildid, kus mina asetsen ning mind ei ole näha, et ma seda ise teeksin, on minu sösara tehtud, kui ta mu kaamera oma kätte haaras. Linnatuledes on see õde.
Kohe peagi hakkab kool ning viimased päevad peab ennast valmis panema, sättima ning iseennast ette valmistama. Või endaga asjad klaariks saada. Pean selgeks tegema, mida tegema, mida ma endast tahan ning mul on vist mingi eneseleidmise aeg... ja katsetamise. Ning mul on hea meel, et see seda praegu on, sest millal siis veel. Praegu mul on veel selleks aega. Mul veel on seda energiat üle, et suunata seda enda leidmisele, mitte enda teostamisele. Noh, näiteks ülikooli ajal ma peaksin juba teadma mida ma teen, mitte ma ei peaks alles avastama seda, mida ma teha tahan. Sellised keerulisedlihtsad lood.

Ma avasin taas võimaluse Teil mulle küsimusi esitada ning minu käest midagi küsida, kui te peaksite seda teha tahtma. Tegin konto uuesti lahti, kustutasin vanad küsimused ära. Kui te tahate minu kohta midagi teada, arvamusi või midagianes, mis teid huvitab, siis minu FORMSPRINGI saate selle peale vajutades! Cheers, mu linnud!

No comments:

Post a Comment