7/02/2014

TIDVATTEN (photos by Siiri Kumari)

Teate- fotograafidel on tavaliselt olemas kolm võimalust, kuidas ennast ise pildile saada, sest suurtel juhtudel on fotograafid siiski ise ka piisavalt edevad selle jaoks, et end mõne kaamera silma ette suruda. Tihti aga seda ei juhtu, sest kui sind kutsutakse sünnipäevale, pulma, vanaema juubelile või suguvõsa kokkutulekule, eeldatakse ning palutakse alati kaamera kaasa võtta, sest "noh, sa oled ju fotograaf, ma ei hakka ju eraldi kedagi paluma." Nojah.
Seega ongi olemas need kolm võimalust, kuidas saab fotograaf ennast ise jäädvustada pidudel, kus eeldatakse, et ta teeb teistest ilusaid pilte: 1) selfied/peeglipildid- kas ilma esikaamerata või kaameraga. See ei ole; 2) teeb oma varvastest, jalgadest pilti; 3) kasutab kaamera aegvõtteid rohkem kui keskmine kaameraomanik.
Aga koguaeg nii halb variant ei pea olema, sest minul on näiteks olemas üks fantastiline sõbranje, kes omab kaamerat oma käes pea sama hästi, kui.. kui ma ei oskagi tuua võrdlust, mis peaks paika. Ühesõnaga- väga hästi. Ja siis ta ühel päeval palus mul kaamera ees olla... ja siis ta tegigi minust ka pilti. Millest kujunes välja päris hästi ka neljas viis, kuidas üks pilditegija ilma ise pilti tegemata pildile saada.
Igatähes, ma küll ülearu fotogeeniline ei ole, aga Siiri oskas ikkagi pildid kätte saada minust! Mis teeb ta veel fantastichemaks! Seega- kui te tahate imeilusaid pilte ja neid Tallinnas, siis kontakteeruge Siiri Kumariga! Ja imeilusa näo maalib teile ette Maret! Seega. Palun väga. Selles postituses saate näha ebaharilikult palju minu nägu. Voila!
PHOTOS: SIIRI KUMARI / FACEBOOK
MUA AND HEADPIECE: MARET UBALEHT/ FACEBOOK

3 comments:

  1. See kõrkjatega pilt (ehk siis kümnes) - mul lihtsalt pole midagi öelda. Super!

    ReplyDelete
  2. sa näed nendel piltidel välja nagu lana del rey

    ReplyDelete