7/14/2014

II STONE- AMETHYST

Ma teen natukene kivijuttu vahepeal. Seekord ma tahaksin teile tutvustada ametüsti. Mina oman sellest kivist kahte- ühte väikest, mida ma oma padja all hoian ning teist, suuremat, mida te piltideltki näete, kinkis just hiljuti mulle mu õepoeg, seega sain ma teile ka ilusat pildimaterjali teha.
Ametüst mõjub eriti hästi nii peavalude ja migreenide kui ka närvidest tingitud valude ja pingete, peapöörituste, nägemis- ja tasakaaluhäirete korral. Tugevdades organismi üldist seisukorda, kaitstes ja ergastades näärmete ning hormoonide talitlust leevendab ta dia­beedist tingitud vaevusi ning parandab ainevahetust. Aitab madala vererõhu, kehvveresuse ja teiste verehaiguste korral. Ametüst tekib kivimites olevates suletud õõnsustes, seega sümboliseerib ta enesessesüvenemist ning vaimu ja mateeria ühinemist. Tema lillas värvuses on ühinenud taeva ja hinge sinine ning maa ja vere punane värv. Ta on hingekivi, mis vaigistab meele ja avab ukse vaimsesse maailma. Müstikute kivina toob ta endaga rahu ja tasaskaalu ning sobib suure­päraselt meditatsiooniks ja keskendumiseks. Ametüst on seotud eestkoste, kõrgetel ametikohtadel asuvate sõprade ja tundlikkusega inimestevahelistes suhetes. Soodustab abielus abikaasadevaheliste sisemiste piirangute ületamist. Aitab vabaneda halbadest harjumus­test (sõltuvus alkoholist); kõrvaldab hirmud muutuste ees ja laseb suhtuda tulevikku rahulikult. Eriti kasulik on ta lastele, kes oma negatiivseid emotsioone viha- ja raevupursetena väljendavad. Mõjub rahustavalt neurasteenia, hüsteeria, hirmuneurooside, langetõve ja tavatute meelereaktsioonide puhul. Ta sobib kasutamiseks suurtel üleminekuperioodidel ja aitab muuseas ka surmaks ette valmistuda.




Paiguta ametüsti kobarad, -vardad/kepikesed või poleeritud kivid, mida kasutad oma kodu negatiivse energia puhastamiseks või ravi eesmärgil tervendamiseks, kodu lõunapoolse akna peale  (selle käigus ametüst kaotab küll värvust, aga püsib puhas ja laeb ennast energiat täis). Kui kasutad ametüsti kristalle aknal kuuvalguse käes, siis kõik kodus viibijad tunnevad end rahulikumalt. Kui kasutad ametüsti mediteerimisel, suurendad sellega enda positiivseid tundeid. Ametüst aitab kontrollida hirme ja isusid ning leevendada peavalusid, muudab sind rahulikumaks, annab meelerahu, aitab sõltuvuse ja stressi korral ning vähendab depressiooni. Tasakaalustab veresuhkru taset, rahustab ärrituse korral, kiirendab haavade paranemist, parandab vereringet, soodustab rakkude kasvu ja uuendamist, suurendab kehas antioksüdantide aktiivsust, võitleb bakteritega, eemaldab kehast mürkaineid. - See more at: http://www.hingepeegel.ee/alternatiivravi/kristalliteraapia-ametust/#sthash.pntG7IvK.dpuf
Minu padja all on kivikene küll igatähes imehästi toiminud- kui pea on valutanud ning olen voodisse heitnud magama, olen ärganud ilma peavaluta. Samuti ei ole mul olnud vast kunagi unenäod nii selgelt meeles, kui siis, kui ma selle kivikese oma padja alla poetasin. Ja halvad unenäod on juba pea, et minevik, olgugi, et ma ei ole neid kunagi nii eriliselt palju näinud. Eks see kivide ja kristallide asi on suuresti uskumise asi. Aga mulle meeldib neisse uskuda... juba seepärast, kui kaunid ja paljutõotavad nad on! Lisaks meeldib mulle näha peale pesemist ja laadimist nende kirevat ja säravat värvust ning lõhnavad nad peale seda kui loodus peale vihmasadu. :)

No comments:

Post a Comment