4/12/2014

KÄIB EDASI JA TAGASI

 Laura Mvula - Make Me Lovely


I don’t need love to rescue me, i’ll be all that I choose to be.When the sky fills with falling stars- give back my soul and take my heart.
Kõik käib praegu naljakalt ringi ja mu elu on kui otsustuvõimetu laps kommipoes. Ma uinun viimastel päevadel iga öö ühe mõttega, kuidas ja mis edasi ning ärkan hoopis teisega, mis tekitabki ühe väga nõmeda surnud ringi, millest ma ei tea kuidas välja tulla. Raskeks muudab asjaolu omakorda veel see, et ma ei teagi, kas minu teha siin midagi väga suurt on. Noh, teate küll. Otsustate ühe asja ära, aga elu otsustab ikkagi hoopis midagi muud ning läheb ikka omasoodu edasi. Mu's on liiga palju asju, mida ma tahan, aga saavutada kas ei oska või on mõni muu häda sellel küljes.
Lisaks sellele on endiselt mul omavoliliselt külas see asi, mida nimetatakse ajapuuduseks. No päriselt- aeg, mil mul oleks reaalselt mahti midagi teha, olen ma kas väsinud või tahan olla laisk ning siis olengi lihtsalt.. hästi, et järgmistel kiiretel aegadel võimsalt vormis olla. Seepärast ongi mul palju asju, mis ärategemist tahavad ning muidugi mahutab end kool iga oma kohustusega üsna hästi end minu igasse vabasse hetkesse. Aga ma ei taha sellest ajanappusest ainult vinguda nii kaua. Õnneks on kogu selle kiire juures aega ka vahel lihtsalt.. hästi olla.
Ja hästi olla aitavad mul minu ümber olevad inimesed. Inimestega suhtlemine on kusjuures üsna naljakas asi, mida ma olengi viimasel ajal täheldanud. Nad on nagu.. ma ei oskagi õelda. Miskid emotsioonitootjad. Ma ei taha väita, et nendest sõltuvad mingid asjad, sest tegelikult oleme me igaüks iseenda tunnete ja tujude eest ise väljas, aga... kuidagi imelik on see, et inimesed, kelle sa iseenda ümber oled võtnud, nendel on nii suur võim sind igatipidi tundma panna, kui sa vastu ei puikle. Nii heas kui halvas suhtes. Õnneks toodavad nad mulle mõlemaid tundeid ja seepärast ma ei olegi end ammu nii elavana ja hästi tundnud, kui viimasel ajal, kui nendega aina rohkem koos olen. Imelised inimesed on mo ümber! Aitäh! :)
Ja veel hästi tore ja imeline oli see, et ma ei ole kunagi reaalselt kohtunud ühegi oma sellise lugejaga siin, keda ma ei tunne. No mingi hulk inimesi on need, kes on minu sõbrad-tuttavad või lihtsalt nägu-nimepidi tead kokku panna, aga sellist, kes täiesti võõras on, ma veel kohanud ei ole.. kuni kas eelmise või üleeelmise nädalani, kus mul see võimalus äkki avanes. See ei juhtunud küll täiesti kogemata, kuid üsna naljakate kokkusattumuste tulemusena ja appi kui tore on kohata kedagi, kes nn. teab sinust rohkem, kui sina temast! Isegi, kui see nõnda naljakalt kõlab! Aga igatähes- see tunne, mis peale seda jäi pikaks ajaks veel sisse, oli nii positiivne, et ma ei tea. Ma korraldaks kõikidele oma lugejatele ja jälgijatele peo ja siis räägiks teie kõigiga hästi kaua ja pikalt maast ja ilmast! See oleks nii haigelt vahva!!
Igatähes- ma tänan teid taaskord, et mul kõik olemas olete- nii sõbrad, kui ka need armsad, kes minu elust niimoodi kaudselt, selle paiga kaudu siin aimu saavad.
Muideks- ühtemoodi mul/meil on võimalus kokku puutuda ühega teist ehk. Nimelt ma esimest korda elus tegin midagi "giveaway" sarnast ning nimelt loosin ma 1k täitumisel oma fotolehel välja ühele inimesele pildistamise! Ma leidsin, et see on üks õigemaid asju, mida ma endast anda saan. Kõrvarõngaid ja kätekreeme oleks mul natukene naljakas ära anda. Igatähes, sellest saate osa võtta SIIN ja mine tea, ehk kohtume! :) Pikad paid seniks!

6 comments:

  1. Hei ma ka üks tundmatu blogilugeja! Tahtsin lihtsalt öelda, et mõnus on su pilte vaadata. Nõnda ilusad ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhh, niiii armas ja tore! Ma olen alati niiiiiii rõõmus, kui keegi ennast ka mulle nn. tutvustab läbi internetiavaruste ja niii-nii tore on VÄHEMALT teregi õelda kellegile, kes otsekui kaasa elab! Pikk pai!
      Ja teine pikk pai ja aitähh ja veel takkaotsa peale!

      Delete