6/04/2018

I HOPE I'VE CHANGED

Need fotod pildistasin ma selle aasta alguses, kui ma aktiivselt enda portfoolio koostamisega tegelesin. Ilmselt need, kes mu instagramil silma peal hoiavad mäletavad, kuidas kogu mu aeg oli sisustatud sellega, kuidas ma oma käisin üle enda aastatega kogunenud fotomaterjalist, et kokku panna 25 leheline portfoolio kunstikooli jaoks. 

Fotode taga olev sümboolika on minu jaoks seejuures tähenduslik. Elades viimased kolm aastat Islandil, olen saanud erinevas kontekstis kuulda seda, kuidas ma olen muutunud. Kas kasvanud paremaks või halvemaks- oleneb ütleja vaatenurgast. Minu jaoks on olnud see kasvuprosess aga alati positiivses suunas, sest ma ei ole end kunagi rohkem endaga tundnud, kui ma seda teen praegu. 

Ma arvan, et me kõik peaksime natukene muutuma, et kasvada paremaks versiooniks eilsest minast. Iga muutus ei ole halb muutus, kui egoistlik vaatenurk kõrvale jätta. 

Ma jätkan kasvamist. 

-

in other words: i took these photographs this year, when i was putting together my portfolio, to apply to art school. I believe that people who have been following me in Instagram or other social media networks, know, how busy i were, when i went over all my photo materials just to put together 25 pages portfolio.

But these photographs also tell a story. Living last 3 years in Iceland, i've heard more than one time, that i've changed and some of the times it has been like something bad. That i am not the same person as i used to be. I've always seen it as a good thing, because i believe we all should "change" a little, because life goes on and we should grow with it. Even more, when i've never felt more myself as i do now. 

I believe we all should change, just to grow a better version of ourselves. Every change is not a bad change.

I will continue.

2 comments: