5/26/2018

WEST SIDE COFFEE HOUSE

Minul ja Isoldil on tihtipeale kombeks kokku saada ja koos töötada. Me oleme see kombinatsioon, kes saab vabalt ühe laua taga omi asju teha ja selle asemel, et see koormav või segav oleks, on see hoopis tihtipeale värskendav. Saab mõtteid ja ideid põrgatada, olenevalt sellest, millega emb-kumb parasjagu tegeleb. Ja siis vahepeal õue vihma kätte istuma minna, sest peale mitmetunnist arvuti ekraani või raamatu vaatamist on vaja paar sõõmu värsket õhku hingata.

Mulle meeldib mõelda, et ma olen alati olnud see, kellele meeldib parasjagu oma unistustele ja soovidele kaasa töötada. Tempod on küll erinevatel ajaperioodidel muutunud, kuid alati olen ma otskeui mingisuguses protsessis. Mida ma olen viimase kolme aasta jooksul õppinud on aga see, et mulle isiklikult sobib selline töötamine palju paremini, kui mul on ümberringi kaasamõtlejaid. Ja tihtipeale nad ei ole isegi mitte sarnaste eesmärkide poole, kuid see jõud ja energia mis tuleb kokku, kui mitu inimest töötavad enda unistuste poole, on ergutav ja värskendav. Ning motiveeriv.

Eile me saime kokku peale mu päevatööd, et süüa koos õhtusööki ja siis lisaks veel kuus tundi töötada, et välja nuputada veel küsimärgi all olevad olulised punktid lähitulevikus. Ja teate- mul on varsti teile nii palju rääkida!

-

in other words: I and Isold often meet up just to work together. We usually pick one of our favourite coffee houses and go work there with our books and computers. I find it really refreshing, not disturbing or hard at all, as usually people imagine, that having another person working with you can be. I think it's kinda nice to create a really good motivating and inspiring atmosphere, where is really good to hard work. 

I like to think that i've always been a little bit that person who likes to follow my dreams, even if the tempo to do that has been different in different periods in my life. But this is the one thing i've learned turning the last three years, that i work so much better if i have people around me and it's even better and easier when they are as same motivated. It's refreshing and motivating. 

Yesterday we meet up for a beer and dinner after my day time job, just to get more things done. I'm telling you. I've never loved hard working more than i do now (or smart working.. call it as you want).

2 comments:

  1. Millega sa pildistad? Võiksid teha postituse!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma pildistan enda canoni peegelkaameraga, abiks kaks objektiivi mida kõige aktiivsemalt kasutan :)

      Delete