1/07/2018

GET UR SHIT DONE THIS YEAR + PLANNER GIVEAWAY


Kas te mäletate, kui ma 2016 aastal kirjutasin blogipostituse ühest planeerijast, mis mo elu minu jaoks palju kindlamalt planeerima hakkas? Ja siis ma sain nii mõnegi vastukaja sellest, kui tore oleks sellist asja teil omada, aga kahjuks oli ta tookord ainult islandi keeles. Ja natukene kummaline oleks endale osta abimees, kes ei räägi sinuga isegi mitte sama keelt, eksole. (aga samas hariv, tho) Igatähes- mul on maruhea meel kaks aastat hiljem siia uuesti kirjutada sellest teadeandega, et SEE ON NÜÜD INGLISE KEELES KA! 

Ma olen loomupoolest selline inimene, kellele meeldib end inspireerida ja motiveerida. Raamatuid loen pliiatsiga tsitaate alla tõmmates või raamatunurkades autoriga vaieldes. Pinterestis teen screenshotte ja raamatupoodides teen raamatutest pilte. Audioraamatud ning motivatsioonikõned on mu kõrvus tihedamini kui Spotify. Ühesõnaga- kõik mis motiveerib mind ilma, et mu enda peas see protsess toimiks, on alati minule suur to-go. Seda enam, et mis puudutab organiseerimist ning asjade valmis tegemist, on minu võime ja ajaplaneerimine viimase kahe aasta jooksul palju tugevamaks muutunud võrreldes selle Anniga, kes ma varem olin. Seega ei pea väga palju mõtlema, kui MUNUMi planeerija kolmandat aastat järjest minuga aastat jagab ning kõik mo plaanid ja ideed kirjapildina siin reaalses elus juba valmis hoiab.

MUNUM  on selline ilus märkmik, mis laseb sul enda unistused ja eesmärgid kohe kirja panna. Mitte paberinurgale ja mitte pea sees kusagile kasti. Sa kirjutad enda eesmärgid üles (kokku saad neid kirjutada 100). Järgmised lehed viivad sind edasi "puu" juurde, kuhu saad kirja panna enda kolm suuremat eesmärki, millega sellel aastal tahad vaeva näha ja siis harutad need eesmärgid lahti etappideks, kuidas seda saavutada, sest me ju kõik teame, et eesmärk ilma plaanita on lihtsalt soov. Ja soovid ei vii meid kahjuks enamasti väga kaugele, kui sellele plaani taha ei ehita.

Seega. Kui märkmiku alguses kogu tõsine protsess on lahti kirjutatud ning endalegi peas selgemaks saanud, kuidas see aasta olla veel parem versioon iseendast, siis liigub märkmik edasi igapäevasesse rutiini, kus kuu ja nädala alguses saad sõnastada taaskord algusesse ära, mida sellel kuul- ja nädalal ette võtad, mis tehtud saama pead ja siis jagad need enda päevade peale ära. Ühesõnaga- sul on võimalus teha 10-minutiliselt täpne plaan, kuidas-kuhu ja millal jõuda. Enda kogemusest pean ütlema, et ma enda 10-minutilist sektsiooni liiga palju ei kasuta, sest paljud mu eesmärgid ei mahu 10 minuti sisse. Samas aga kirjutan sinna näiteks üles, et "jookse postkontorisse ja postita sünnipäeva pakk Eestisse ära". Eesmärk seegi, eksole!

Fotodel näete te küll islandi keelset versiooni sellest, sest mina kasutan seda, aga kui te tahate ka 2018 aastal päriselt midagi saavutada ja tunnete, et teil on selleks lisaks iseendale veel abimeest vaja, kes aitab kõike organiseeritult paberil hoida (sest reaalsuse peate te ikkagi ise looma), siis on teil võimalus seda nüüd Amazonist osta kas HALLI või KOLLAST värvi! (seal on parem ülevaade inglise keelsest raamatust ka, kuidas ta täpselt välja näeb seest)

Siin Islandil on ta väga populaarne- näiteks on praegu käimas "eesmärgikuu" kus kõik, kes MUNUMit omavad, võtavad läbi hästääägi osa "eesmärgikuust", kus terve kuu osalevad kõik, kes enda seatud eesmärki kajastavad instagramis. (näiteks ujumine igal hommikul; smuuti igal hommikul; jooga iga päev jne...)

AGA mis veel parem! Ma armastan seda planeerijat ise nii palju, et ma tahan teile ühe inglise keelse versiooni ära anda! Kuna see ei ole sponsoreeritud postitus või midagi, siis ma mõtlesin tükk aega, et kas ma peaksin teilt paluma midagi tegelikult teha ka selle jaoks, et too saada.

Ega ma midagi muud ei osanud välja mõelda, kui:

- laikige nende uut inglise keelset FACEBOOKI lehte (või kaege ka pire populaarsemat islandi keelset versiooni)

Kui tahad enda sõpradele ka teada anda, siis jaga nendega ka seda postitust. Aga ei pea, kui sa spämmija olla ei taha.

Ja siis anna endast teada mulle, et jagasid, kirjutades siia alla kommentaar (või kui INSTAGRAMIS osa võtad, siis kirjuta IG postituse alla mulle kommentaar!)

Ma loosin selle ühe armsa inimese välja 22. jaanuaril! Hästi lihtsalt põhjusel- see on mu enda jaoks sellel kuul üks hästi oluline ja suur kuupäev, millele minu planeerija praegu hetkel palju kaasa aitab, et sinna kuupäeva 100% edukalt jõuda! 


4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Laigitud ja selline �� oleks väga lahe!

    ReplyDelete
  3. Laigitud !

    Mäletan, et kui esimest korda kirjutasid sellest, siis olin nukker, et ainult islandikeelne variant on. Samas, tõesti, miks ka mitte väikeseid islandikeelseid repliike sellest kasutamisest oma sõnavarasse haarata, onju.

    Isegi, kui mul vedama ei peaks, siis loodan, et jõuan selle nt 2019- aastaks aegsasti ära tellida Amazonist :)

    ReplyDelete
  4. Laigitud! Oleks suurepärane midagi sellist kingiks saada, arvestades, milline unustaja ma kipun olema!

    ReplyDelete