9/25/2018

MA KOLISIN


Hääd armsad! Mul on uudiseid. Nimelt mõni aeg tagasi täitsin ma enda pikaajalise plaani ning tegin endale täiesti oma veebilehekülje, kus ma saan enda nime all päriselt enda väikest pesa omada. Mitte kellegi teise domeeni alt. Ma lõpuks ometi leidsin koha, kuidas ühindada enda blogipidamine ja portfoolio, kuna nii kaua kui ma seda teinud olen, on alati nad teineteist hästi täiendanud.

See blogi siin jääb alles. Ta on liiga kallis selleks. Ja mul on isegi mõte, et ma kirjutan siia aeg-ajalt (ilmselt mitte rohkem, kui ma seni teinud olen. Ilmselt jääb numbriliselt aktiivsus samaks) eesti keeles mingitest mõtetest ja teemadest, mida ma tahangi ainult suunaga Eestile pühendada. Seega otseselt siin blogis ei muutu mitte midagi- ma mõnikord käin endast siin ikka veel ilmutamas.

Aga veelgi tähtsam on mulle tegelikult see, et Teie kes te olete minuga aastaid kaasas käinud, minu teekonnal kaasa elanud, enam-vähem teadnud mu mõtetest ja tunnetest- ma tahan teid endaga endiselt kaasa võtta. Teist ilma jäämine oli mu üks kõige suuremaid takistajaid, kui ma umbes 10 erineval korral hakkasin enda domeeni tegema.

Ühesõnaga. Mind leiab aktiivsemalt (minu mõtteid, pilte, ideid) veidi aktiivsemalt mu veebilehel:

www.annimara.com


Mul oleks teid hea meel seal näha ja kuulata teie arvamust kõige uue ja vana muutuva osas. Kirjutage mulle ikka siia. Kirjutage mulle kuhuiganes sotsiaalmeedia kanalisse teil mugav on. Olete kallid! Ja ma loodan, et ma saan teid endaga enda uuel teekonnal kaasas kanda. Ma ju nüüd just kolisin ja kõik uus on otsaees! 



No comments:

Post a Comment